Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 17 z 93)

Kampanie i Promocje

  • Kubuś rozszerza akcję z kosmicznymi naklejkami. Marka startuje z nową promocją, w której do wygrania są najnowsze konsole, teleskopy i gadżety dedykowane młodym pasjonatom kosmosu! Czytaj więcej »

  • Rozgrzewające Sery wracają do KFC

    Czwartek, 19 stycznia 2023

    Do restauracji KFC wraca absolutny, zimowy hit – uwielbiane przez Polaków, kultowe „Rozgrzewające Sery”. W tym roku marka przygotowała dla swoich fanów arcymistrzowską odsłonę swojej oferty: z Serowym Macaroni! Nowość to połączenie delikatnego, kremowego makaronu z ciepłym, aromatycznym serem. Oferta pierwszy raz dostępna będzie w naszym kraju na tak szeroką skalę. Czytaj więcej »

  • Nowy rok to idealny czas, aby zadbać o swoje zdrowie. Jednym ze świetnych sposobów na przybliżenie się do tego celu jest dbałość o dietę – aby dostarczyć sobie zdrowia, warto sięgać po owoce i warzywa. Dlatego już teraz sieć Lidl Polska startuje z nową promocją dla użytkowników aplikacji Lidl Plus: Kuponem Dobrej Formy. Czytaj więcej »

  • 2 stycznia 2023 wystartowała po raz drugi kampania reklamowa "Pizzogłód" marki Proste Historie. Czytaj więcej »

  • Żabka żegna stary rok i wita nowy, zapraszając swoich klientów na sylwestrowe zakupy. Z tej okazji organizuje dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka Happy Hours, aby można było zakupić w supercenach artykuły spożywcze, bez których nie może się odbyć żadna impreza. Od 29 do 31 grudnia br. promocją objęte zostały produkty z kategorii słodycze, słone przekąski, napoje... Czytaj więcej »

  • Marka Trefl postanowiła zakończyć rok mocnym akcentem reklamowym, zapraszając do współpracy przy promocji gry towarzyskiej "Po prostu P" Roberta Makłowicza i duet Make Life Harder. Autorem niestandardowego konceptu jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację działań przy współpracy z influencerami. Akcja jest częścią kampanii gier towarzyskich i rodzinnych, za... Czytaj więcej »

  • Trwająca świąteczna kampania Milka obejmuje szereg działań - zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne Milionerów w telewizji TVN oraz product placement kalendarza adwentowego wielkoformatowych rozmiarów na planie filmu “Listy do M.”. Zimowa aktywacja marki obudowana jest również komunikacją w TV oraz digitalu. Za planowanie i zakup mediów, a... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska, PepsiCo Polska oraz LiveRamp rozpoczęły pierwszą wspólną digitalową kampanię aktywacyjną w Polsce dla marki Lipton Ice Tea, której celem jest dotarcie do konsumentów ze spersonalizowanym przekazem. Poznanie potrzeb kupujących możliwe jest dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań oferowanych przez Carrefour Links. Platforma wykorzystuje między innymi... Czytaj więcej »

  • Żubrówka Biała to krystalicznie czysta wódka inspirowana Puszczą Białowieską. Jest doskonałym uzupełnieniem każdego męskiego spotkania, i to w takich okolicznościach odnajduje się najlepiej. Do tego nawiązuje obecna aktywacja marki. Czytaj więcej »

  • Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi. Czytaj więcej »

  • „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej... Czytaj więcej »

  • Wyjątkowy Prezent w Żabce

    Piątek, 02 grudnia 2022

    Szukasz pomysłu na niebanalny prezent, który zagwarantuje obdarowanej osobie niezapomniane chwile oraz idealnie dopasuje się do jej preferencji i nastroju? Z pomocą przychodzi Żabka. Sieć rozbudowuje ofertę usług prepaid, wprowadzając do sprzedaży kartę podarunkową Wyjątkowy Prezent w czterech wariantach cenowych. Umożliwia ona dostęp do pełnej oferty największego w Polsce... Czytaj więcej »

  • Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich – użytkowników w digitalu, telewidzów, słuchaczy radia czy... Czytaj więcej »

  • Słodycze są doskonałym prezentem niezależnie od okazji, dlatego od 28 listopada do 6 grudnia w sklepach Lidl Polska będzie obowiązywała specjalna akcja promocyjna: przy zakupie dwóch produktów marki Favorina, cena drugiego z nich zostanie obniżona o 50%! Czytaj więcej »

  • Wielu z nas nie wyobraża sobie dnia bez kanapki – aż 88 proc. konsumentów jada je na śniadanie . Pomysłów na ich przygotowanie jest tak wiele, jak wielu jest wielbicieli kanapek. Jednak zdecydowana większość z nas (72 proc.) najczęściej sięga po kanapki z wędliną, nieco rzadziej (56 proc.) wybierane są te z serem – żółtym lub topionym. Dzięki Żabce ulubione kanapki... Czytaj więcej »

  • Już jutro rusza ogólnopolska, telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę OLEWNIK - „Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!” W ramach akcji promowane będą najwyższa jakość i niedościgniony smak Suchej Krakowskiej z Szynki oraz przywiązanie producenta do tradycji. Wykorzystując dwuznaczność słów i sytuacji OLEWNIK w zabawny sposób wprowadza nas w swój świat... Czytaj więcej »

  • Marka HELIO jak co roku przed świętami planuje szeroką kampanię w mediach tradycyjnych, drukowanych oraz społecznościowych. Przedświąteczne działania ruszają już w listopadzie. Obejmują również portale branżowe, lifestylowe oraz kobiece. Równocześnie prowadzone będą wysyłki dla influencerów, konkursy oraz promocje w wybranych punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już w połowie listopada (14.11) rusza z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate. Spoty i kreacje reklamowe z apetycznymi ujęciami smakowitych dań inspirować będą Polaków do kuchennych podbojów z wykorzystaniem ich ulubionego masła. Czytaj więcej »

  • Kabanosy Duda Nasze Polskie konsekwentnie rozszerzają swoją dostępność numeryczną, w tym od najbliższego czwartku produkty z linii kultowych sma-ków marki można kupić w ramach akcji „Gang Bystrzaków” w sieci sklepów Biedronka. Czytaj więcej »

  • Ustronianka ruszyła z kolejną kampanią mediową

    Poniedziałek, 07 listopada 2022

    W zeszłym tygodniu wystartowała nowa kampania promocyjna marki Ustronianka. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja Havas Media. Czytaj więcej »

  • Za nami największa trasa Męskiego Grania w historii. W tym roku sponsorowany przez markę Żywiec projekt odwiedził aż osiem miast, a w line-upie wydarzenia znalazło się ponad 80 wykonawców, którzy zagrali aż 180 koncertów. Zapisem tych wyjątkowych muzycznych emocji jest wydawnictwo, które pojawi się w sklepach 25 listopada. Od 4 listopada dwupłytowy album dostępny jest w... Czytaj więcej »

  • Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”. Jej celem jest budowanie świadomości marki oraz zachęcenie nowych klientów do korzystania z możliwości robienia szybkich i wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych i tym samym uwalniania swojego czasu. Przekaz kampanii jest zgodny z nowym... Czytaj więcej »

  • Żubrówka czarna filtruje z natury

    Piątek, 04 listopada 2022

    Projekt artystyczny Czarna Polana pod mecenatem Żubrówki Czarnej doczekał się kolejnej, czwartej odsłony. Wyjątkowy utwór z udziałem Pauliny Przybysz i Baascha powstał z połączenia najczystszych dźwięków Puszczy Białowieskiej i nowoczesnych technologii, tworząc majestatyczną symfonię odgłosów natury. Czytaj więcej »

  • KFC Kentucky Gold – sos na wagę złota

    Czwartek, 03 listopada 2022

    Sos KFC Kentucky Gold to zdecydowanie najchętniej wybierany w KFC dodatek do chrupiącego kurczaka. O jego popularności może świadczyć choćby fakt, że ten iście złoty sos ma swój fanpage na Facebooku założony przez samych fanów. Jest to smak nie do podrobienia, to złoto na podium wśród innych sosów. Od 25 października w menu restauracji pojawiła się gratka dla wszystkich... Czytaj więcej »

  • Przez najbliższe dni wspieranie szkół i młodych talentów będzie jeszcze prostsze niż dotychczas. Zasady akcji pozostają niezmienione: wystarczy zrobić zakupy w sklepie Lidl Polska za co najmniej 50 zł (wśród kupowanych artykułów musi znaleźć się przynajmniej jedno warzywo lub owoc), aby otrzymać… już nie jednego, lecz dwa Talenciaki! Czytaj więcej »

  • 27 października ruszyła pierwsza w historii Stokrotki akcja z produktami wybranej kuchni świata. Nazwa najnowszej promocji to „Włochy od kuchni”. W czasie jej trwania klienci będą mogli skorzystać z oferty najsmaczniejszych serów, sosów, makaronów, deserów i różnego rodzaju dodatków pochodzących z kuchni Półwyspu Apenińskiego. Czytaj więcej »

  • W Stokrotce znaczki w aplikacji

    Czwartek, 27 października 2022

    „Odkryj pasję gotowania” – zachęca Stokrotka i rozpoczyna akcję vivo. Zasady są proste, klient po zrobieniu zakupów otrzymuje znaczki, które może wymienić na przydatne w kuchni naczynia w promocyjnych cenach. Stokrotka zachęca do udziału w akcji użytkowników swojej aplikacji mobilnej, oferując możliwość zbierania naklejek w „Naszej Stokrotce”. Dla osób wybierających... Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania reklamowa JDE promująca nowe ziarna marki Prima. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media. Czytaj więcej »

  • Serek wiejski Almette to nowy wymiar przyjemności dla każdego. A teraz tę przyjemność smaku wraz z konsumentami w kampanii reklamowej odkrywać będzie jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo. Czytaj więcej »

  • Jesienna kampania zup gotowych JemyJemy

    Poniedziałek, 17 października 2022

    Do końca listopada potrwa kampania reklamowa zup gotowych JemyJemy. Komunikacja ma na celu wzmocnienie świadomości marki, która wprowadzona na rynek zaledwie rok temu szybko stała się liderem w swojej kategorii. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51